logo polo shirts
Facebook Napiste nám Reference Kariéra Refereence koncernu

Agentes IT

Mobilní číšník se chystá na první testovací jízdu

Projekt s novým názvem Rail & Eat se posunul do další etapy. Mobilní aplikaci čeká ověření ve skutečném provozu. Testovat ji budou přímo zaměstnanci gastro divize Českých drah, kteří se již nyní těší na novou moderní aplikaci, která jim bude usnadňovat každodenní pracovní činnosti.

 

b_700_0_16777215_00_images_testjlv.png 

Jednatel agentes na promocích studentů Ekonomické fakulty JU

Na konci letního semestru akademického roku 2016/2017 se jednatel naší společnosti pan Vojtěch Kačírek zúčastnil promocí absolventů bakalářské formy studia Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity. Říkáte si, jaká zde byla jeho role? Měl možnost být členem promočního konsilia a dle jeho vlastních slov to pro něj byla opět nová a také zajímavá zkušenost spojená s dlouhotrvající spoluprací s Jihočeskou univerzitou v Českých Budějovicích. V minulosti pan Kačírek hovořil před studenty například na téma firemní kultury. Dále formou Stínování manažerů dáváme studentům příležitost nahlédnout do činností spojených s řízením společnosti.

b_700_0_16777215_00_images_konsilium.png 

V Prestu začalo školení zaměstnanců

Protože byl dokončen hlavní vývoj aplikace pro překladatelské oddělení společnosti Presto, začali jsme se zaškolováním pracovníků. Seznamujeme je s novými funkcemi, které budou sloužit k urychlení a zefektivnění práce při zadávání zakázek překladatelům a odbavení směrem k zákazníkovi. K tomuto jim dopomůže burza překladů či automatické kalkulace zakázek (za pomoci integrovaných nástrojů umožňující strojový výpočet rozsahů překládaných dokumentů se zohledněním opakování textů).

Dále ukazujeme pracovníkům to, že je systém rovněž umí upozornit na blížící se termíny či je informovat o tom, že dochází k určitému zpoždění. V neposlední řadě také uživatelům vysvětlujeme, že je možné vytvářet v systému úkoly nebo si za pomoci vlastního přihlášení zkontrolovat stav svých zakázek.

b_700_0_16777215_00_images_prestopreklad1.png

Affari CRM používá další firma

S neustálým rozvojem našeho CRM systému Affari CRM přibývá také nových zákazníků, kteří mají o náš systém zájem. Jedním z našich nových klientů je společnost Interier Říčany, a. s., která se zabývá výrobou kancelářského nábytku.

Zajímá Vás více o našem Affari CRM? Jděte na náš web.

b_700_0_16777215_00_images_interierricany.png 

Přidej se k nám! Hledáme Java a Frontend developery!

Jsi Java či Frontend developer a chceš pracovat v mladém kolektivu ve stabilní firmě? Chceš se podílet na zajímavých zahraničních projektech? Máš zájem se dále vzdělávat? Pak máme pracovní pozici právě pro Tebe, a to i přesto, že jsi třeba ještě student. Staň se naším kolegou na pobočce v Plzni či v Českých Budějovicích!

Pro rozšíření vývojového týmu hledáme zkušené senior Java developery na HPP, ale i šikovné studenty. Více o nabízených pozicích nalezneš zde

b_700_0_16777215_00_images_frontendajava.png 

Juconn - chytrý nástroj pro sběr dat

Kromě jiných projektů, náš tým pracuje také na produktu s názvem Juconn. Jeho účelem je shromažďování potřebných dat ze senzorů umístěných na určitých místech (například v továrnách.). Tato sesbíraná data se následně vizualizují, analyzují a dále s nimi má možnost pracovat kupříkladu nejvyšší management společnosti. Juconn najde své využití zejména v oblasti průmyslu, ale bude ho možné aplikovat mimo jiné i v chytrých domácnostech. 

Tento produkt vyvíjíme pro našeho německého partnera, firmu minnt GmbH. Prvním zákazníkem, kterému bude Juconn pomáhat při řízení firemních procesů je švýcarská společnost Luwa Air Engineering AG.

b_700_0_16777215_00_images_juconn.png 

Intrasoft mobile - aplikace pro firemní intranet

Dalším z našich projektů je tvorba mobilní aplikace s názvem Intrasoft mobile pro společnost Intrasoft mobile, s. r. o. Tato mobilní aplikace slouží pro firemní intranet, usnadňuje a řeší procesy údržby ve velkých kancelářských komplexech. Umožňuje vyfotit problematické místo, popsat závadu a zaslat požadavek na nápravu.

V rámci tohoto projektu jsme zpracovali rozhraní pro uživatele - zadavatele, ze kterého je možné hlásit a řešit závady a rozhraní pro uživatele - údržbáře zobrazující seznam úkolů, které jsou potřeba vyřešit. Následně jsme vše propojili s backendem stávající aplikace Intrasoft.

Tuto aplikaci si můžete prohlédnout zde.

b_700_0_16777215_00_images_Intrasoft.jpg