Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Affari CRM

Logo projektu

Klient: BCF s. r. o.

Web: http://www.holistic-management.cz/

Realizace: 2015 - současnost

BCF, s. r. o. je uznávanou společností zabývající se manažerským poradenstvím, profesním koučinkem a školením.

Před nasazením našeho CRM systému obchodníci a call centrum evidovalo veškeré informace v Excelu a obchodní plánování probíhalo v Google kalendáři. S růstem obchodního týmu přestalo toto řešení vyhovovat a neumožňovalo důležité funkce jako je přehledná evidence aktivit, obchodní plánování, reporting atd.

Firmě jsme tedy doporučili řešení v podobě našeho Affari CRM. V něm si mohou evidovat veškeré obchodní informace. Každý zákazník má svého obchodníka, který je zodpovědný za rozvoj vztahů s tímto zákazníkem. Se systémem pracuje obchodní tým a callcentrum. Díky centralizaci všech informací mají všichni pracovníci obou oddělení okamžitý přehled nad uskutečněnými a naplánovanými aktivitami s jednotlivými zákazníky. Management společnosti velmi jednoduše získává informace o plnění obchodního plánu.

„Pořízení CRM systému považuji za dobrou investici, neboť nový systém nám umožňuje lépe využívat informace o zákaznících, díky čemuž můžeme ještě přesněji cílit naše služby.“ dodává Leoš K., jednatel společnosti BCF.

Obrázek