Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

affari CRM

Logo projektu

Klient: Plojhar s. r. o.

Web: http://www.plojhar.cz/

Realizace: 2015 - současnost

Plojhar s.r.o. je tradiční česká firma s úctyhodnou tradicí téměř 130 let podnikání v Českých Budějovicích. Hlavní činností firmy je výroba přepravních obalů z vlnité i hladké lepenky a papírových krabic. Dále firma provozuje luxusní papírnictví v centru Českých Budějovic.

Před nasazením našeho CRM systému affari CRM byla evidence zákazníků a všech důležitých informací roztříštěna mezi softwarové nástroje – ERP Megis, E-shop a sdílenou Google tabulku. Obchodní oddělení evidovalo většinu obchodních informací jako jsou naplánované a proběhlé aktivity se zákazníky (telefonáty, schůzky) pouze ve svých diářích, čímž vznikal problém se zastupitelností zaměstnanců.

Veškeré informace o zákaznících jsou nyní evidovány v affari CRM. Každý zákazník má svého obchodníka, který je zodpovědný za aktuálnost informací (základní údaje, klasifikace, uskutečněné a naplánované aktivity, objednávky atd.). Každý obchodník má povinnost plánovat své obchodní aktivity ve sdíleném plánovacím kalendáři, díky čemuž odpadá nutnost papírových reportů. Manažer má okamžitý přehled o aktivitách svého obchodního týmu.

Přínos pro zákazníka:

  • Tvorba centralizované databáze zákazníků a zájemců
  • Zastupitelnost obchodníků
  • Budování vztahu se zákazníky a zájemci
  • Cross-selling, Up-selling

Obrázek