logo polo shirts
Facebook Napiste nám Reference Kariéra Refereence koncernu

Mobilní aplikace

Gefos a.s.

Mobilní aplikace Hlášení závad - Dej Tip

Zákazník: GEFOS a.s.

Realizace: 2016

Platformy: Android, iOS, Windows Phone

Pro jednu z nejvýznamnějších firem v oblasti geodézie jsme vyvinuli aplikaci pro hlášení závad ve veřejném prostoru. Aplikace umožňuje vyfotit závadu, přiřadit ji ke kategorii, připojit komentář a odeslat závadu. Aplikace sama snímá GPS polohu zařízení v době pořizování fotografie. Aplikace byla vyvinuta pro platformy Android, iOS a Windows Phone. 

Funkce aplikace:

Hlášení závad - Dej Tip představuje jednoduchý a pohotový nástroj pro hlášení závad ve veřejném prostoru, například výmolu v silnici či nefunkční pouliční osvětlení. Uživatel závadu jednoduše vyfotografuje, přiřadí ji ke kategorii, připojí případný komentář a hlášení odešle. Hlášení obsahuje určení místa závady díky GPS senzoru v mobilním zařízení a není tedy třeba v komentáři místo uvádět.

Použité technologie:

Při vývoji mobilní aplikace jsme použili moderní framework Xamarin pro multiplatformní vývoj aplikací. Xamarin umožňuje psát jeden jediný kód v jazyce C# a ten kompilovat do nativních aplikací třech hlavních mobilních platforem Android, iOS a Windows Phone. Zákazníkovi jsme tak ušetřili velkou část nákladů spojených s vývojem mobilních aplikací!

Rozsah poskytnutých služeb:

Pro společnost Gefos jsme připravili kompletní návrh funkčnosti, wireframu a grafickou podobu nové aplikace včetně samotného vývoje, testování na různých referenčních zařízeních a asistenci při distribuci na aplikační markety. V současnosti zajišťujeme provoz aplikace, aktualizace aplikace v souladu s novými verzemi operačních systémů.

 Preview