Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Lze implementovat všechny technicky realizovatelné úpravy na míru dle potřeb zákazníka na základě objednávky

  • Nabízíme CRM systémy na míru požadavkům zákazníka
  • Systém obsahuje běžné funkce CRM systémů jako je evidence zákazníků, obchodních případů, vytváření a plánování aktivit a další
  • Na základě domluvy se zákazníkem ho rozšíříme o specifické funkce na míru potřebám společnosti
  • V systému nejsou zbytečné funkce, které daný klient nevyužije
  • Propojení s dalšími podnikovými systémy je pro nás hračka
  • Hotový systém přechází do vlastnictví klienta
  • S vývojem CRM systémů máme značné zkušenosti

 

 

Jaký CRM systémy nabízíme?

  • Nejedná se o sdílenou cloudovou aplikaci
  • Systém má přizpůsobený design dle požadavků zákazníka (korporátním barvám apod.)
  • Dodáváme CRM systém na základě smlouvy o dílo
  • Objednatel se stává majitelem systému
  • Zákazník má možnost umístění systému na vlastní server nebo nabízíme zajištění serveru na míru

Nezávazná schůzka

Na nezávazné schůzce se u šálku dobré kávy pobavíme o Vašich představách a požadavcích na funkce CRM systému a o možnostech spolupráce. Získáte orientační představu o ceně požadovaného řešení.

Analýza a návrh řešení

Naši analytici se důkladně seznámí s Vašimi požadavky a najdou vhodné řešení, které shrnou do analýzy, na základě které dostanete upřesněnou cenovou nabídku nabízeného řešení.

Podpis smlouvy, přípravné práce

Po podpisu smluv dochází k detailní analýze projektu, tvorbě product backlogu, návrhu architektury a designu řešení.

Vývoj a testování

Při vývoji využíváme agilní přístup, který umožňuje pružně reagovat na změny během vývoje. CRM systém je průběžně testován především našimi interními testery.

Přechod do provozu

Po dokončení hlavního bloku softwarového vývoje zpřístupníme aplikaci k akceptačním testům do pilotního provozu. Před nasazením aplikace do ostrého provozu zapracováváme změny na základě zpětné vazby zákazníka, komunikujeme s budoucími uživateli a pracujeme na jejich školení.

Provoz a podpora uživatelům

Dle nastavených parametrů spolupráce dále zajišťujeme provoz systému, podporu uživatelům, opravy chyb, realizaci nových požadavků, průběžné aktualizace, zálohování a monitoring výkonu.