Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Hledáte systém pro řízené vztahů se zákazníky, ale žádné krabicové řešení neodpovídá vašim představám? Navrhneme vám CRM systém na míru vašim potřebám.

  • Vytváříme CRM systémy na míru požadavkům zákazníka
  • Navrhneme pro vás systém s běžnými funkcemi CRM systémů jako je evidence zákazníků, obchodních případů nebo vytváření a plánování aktivit.
  • Na základě pečlivé analýzy vašich firemních procesů ho rozšíříme o specifické funkce na míru
  • V systému nebudou překážet zbytečné funkce, které nevyužijete.
  • Intuitivita a jednoduchost na ovládání je základem našich CRM systémů. 
  • CRM propojíme s dalšími vnitropodnikovými systémy.
  • S vývojem CRM systémů máme značné zkušenosti.

 

 

Jaká jsou specifika našich CRM systémů?

  • Vývoji vždy předchází důkladná analýza firemních procesů.
  • Objednatel se stává majitelem systému, nemusí tak platit žádné licenční poplatky.
  • Systém má přizpůsobený design a funkčnost dle požadavků zákazníka.
  • Zákazník má možnost umístění CRM systému na vlastní server nebo mu zajistíme server na míru.

 

Co vám CRM systém umožňuje?

  • Automatizovat a digitalizovat firemní procesy
  • Přehledně evidovat kontakty
  • Zaznamenávat historii vztahu se zákazníky
  • Delegovat činnosti jiným pracovníkům
  • Sdružovat všechny obchodní případy na jednom místě
  • Vlastnit sdílené uložiště dokumentů
  • Zlepšit time management díky sdílenému kalendáři
  • Zpřístupnit data jen oprávněným osobám
  • Zefektivnit marketingovou komunikaci

Nezávazná schůzka

Na nezávazné schůzce se u šálku chutné kávy pobavíme o Vašich představách a požadavcích na funkce CRM systému a o možnostech spolupráce. Získáte orientační představu o ceně požadovaného řešení.

Analýza a návrh řešení

Naši analytici se důkladně seznámí s Vašimi požadavky a najdou vhodné řešení, které shrnou do analýzy, na základě které dostanete upřesněnou cenovou nabídku nabízeného řešení.

Podpis smlouvy, přípravné práce

Po podpisu smluv dochází k detailní analýze projektu, tvorbě product backlogu, návrhu architektury a designu řešení.

Vývoj a testování

Při vývoji využíváme agilní přístup, který umožňuje pružně reagovat na změny během vývoje. CRM systém je průběžně testován našimi interními testery.

Přechod do provozu

Po dokončení hlavního bloku softwarového vývoje zpřístupníme aplikaci k akceptačním testům do pilotního provozu. Před nasazením aplikace do ostrého provozu zapracováváme změny na základě zpětné vazby zákazníka, komunikujeme s budoucími uživateli a pracujeme na jejich školení.

Provoz a podpora uživatelům

Dle nastavených parametrů spolupráce dále zajišťujeme provoz systému, podporu uživatelům, opravy chyb, realizaci nových požadavků, průběžné aktualizace, zálohování a monitoring výkonu.