Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Informační systémy na míru

Logo projektu

Klient: PRESTO – PŘEKLADATELSKÉ CENTRUM s. r. o.

Web: https://www.presto.cz/

Realizace: Od roku 2016

Technologie: Java / GrailsAngular 4. 0

PRESTO – PŘEKLADATELSKÉ CENTRUM s. r. o. patří mezi nejvýznamnější překladatelské agentury a jazykové školy v České republice a ve střední Evropě. Zajišťuje komplexní překladatelské a tlumočnické služby ve více než 40 jazycích s týmem více než 4 000 překladatelů.

Koncem roku 2015 jsme vyhráli výběrové řízení pro vývoj nového moderního informačního systému na míru, který postupně pokryje procesy překladatelských oddělení, obchodního oddělení a jazykové školy.

Systém pro překladatelské centrum umožňuje jednoduché odbavování jednotlivých zakázek. Nachází se zde přehledná databáze zákazníků, překladatelů a jednotlivých zakázek. Na základě obdržené poptávky se jednoduše zadá zakázka do systému, napojí se na daného zákazníka a přidělí vhodnému překladateli. Překladatel ihned vidí detaily potřebné k realizaci překladu a může začít na zakázce pracovat. Na druhé straně osoba, která rozděluje zakázky jednotlivým překladatelům, má přehled ve stavech zpracování zakázek.

Databáze zákazníků obsahuje běžné údaje o zákaznících jako jsou kontaktní, bankovní i fakturační údaje, informace o smluvních cenách a další informace potřebné pro obchodní oddělení.

Databáze překladatelů zahrnuje veškeré překladatele, které se společností spolupracují. Je zde možné zaznamenat nejen základní údaje o dané osobě, ale také informace důležité pro přidělení překladů jako například znalost jazyků, oborů, používaných nástrojů a mnoho dalších volitelných informací.

Kromě jiného systém zahrnuje také veškeré přijaté i vydané faktury, další data využívaná v účetnictví nebo také statistiky týkající se provizí, fakturace, činností zákazníků i překladatelů. Každý uživatel má také k dispozici záložku s jeho přidělenými úkoly. Jak obchodní oddělení, tak překladatelé mají přístup do rozdílných částí systému.

Přínos pro zákazníka:

  • Všechny důležité informace na jednom místě
  • Přehled v obdržených poptávkách
  • Evidence všech zakázek
  • Přehledná databáze zákazníků a překladatelů
  • Historie vztahu se zákazníkem a obchodními partnery (překladateli, agenturami apod.)
  • Rozsáhlé statistiky
  • Pro obchodní oddělení možnost tvorby úkolů a jejich delegování
  • Podklady potřebné pro fakturaci na jednom místě
  • Pro překladatele přehled v obdržených žádostí o zpracování překladů

Obrázek

Rozsah použitých služeb

Vstupní analýza

Vstupní analýza

Projektové řízení

Projektové řízení

Návrh designu

Návrh designu

Frontend

Frontend

Backend

Backend

Školení

Školení

Servis a podpora

Servis a podpora

Testování

Testování

Návrh prototypu

Návrh prototypu

Konzultace

Konzultace