Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Hledáte vhodnou webovou aplikaci, ale žádné krabicové řešení neodpovídá Vašim skutečným potřebám? Jsme tu pro Vás! Vyvineme Vám moderní webovou aplikaci, která bude realizovat Vaše firemní procesy.

 

 

  • Navrhneme Vám a vytvoříme Vaši firemní webovou aplikaci.
  • Na základě pečlivé analýzy Vašich firemních procesů Vám navrhneme ideální řešení jejich digitalizace a to i včetně specifických funkcí na míru
  • Využíváme výkonné technologie jako AngularJS, HTML 5 apod.
  • Máme rozsáhlé zkušenosti se systémovou integrací ERP - ekonomických informačních systémů na bázi (SAP, Microsoft Dynamics, Helios, atd.).
  • Naše řešení v kombinaci s agilním SCRUM vývojovým modelem umožňuje jednoduchou implementaci změn.
  • Garantujeme realizaci projektu na základě smluvně dohodnuté pevné ceny v dohodnutém harmonogramu.

 

Vývoj firemních webových aplikací

 

Proč chtít vývoj webové aplikace právě od nás?

 

  •  Zkušenosti

S vývojem software máme mnoho zkušeností. Na trhu působíme už 15 let. Spolupracujeme jak se start-upy, ale není pro nás ani problém vyhovět požadavkům velkých společností.

 

  • Technologie

Používáme moderní open-source technologie bez zatížení licencí třetích stran: Java, Spring Boot, AngularJS, HTML5, PostgreSQL apod.

 

  • Kvalita a přehlednost

Protože víme, že potřeby uživatelů firemních webových aplikací se někdy s časem mění, při vývoji dbáme na přehlednost kódu a na to, aby bylo možné jej v budoucnosti jednoduše rozšířit dle nových požadavků zákazníka.

 

  • Integrovatelnost

Umíme vytvářet i složitější webové aplikace, které následně integrujeme se stávajícími aplikacemi a dalšími systémy. Dokážeme napojit nejen fakturační, ERP systémy a další, ale zvládáme propojení i s jinými zařízeními jako jsou například jukeboxy, přenosné tiskárny, různé senzory a podobně.

 

  • Testování

Provádíme bezpečnostní a zátěžové testy, které minimalizují riziko problémů po zavedení systému do ostrého provozu. Na naše systémy se tak můžete spolehnout.

 

  • Dlouhodobá spolupráce

Rádi s našimi klienty spolupracujeme dlouhodobě. Baví nás systémy udržovat neustále moderní a v souladu s potřebami jejich uživatelů.

 

  • Nadšení

Do všech projektů se pouštíme s odhodláním, kreativitou a nadšením. Náš tým se nebojí skutečně žádných výzev.

 


Výhody webové aplikace na míru

 

  • Systém je navržen na míru firemním procesům

Uživatelé nejsou zatěžování zbytečnými funkcemi krabicového řešení a zároveň mají k dispozici všechny potřebné funkce. Systém se přizpůsobuje uživatelům, ne oni jemu.

 

  • Flexibilní rozvoj systému

V první fázi vývoje webové aplikace dochází k vývoji základních funkcí, které jsou v budoucnosti rozšiřovány dle aktuálních potřeb uživatelů.

 

  • Jednorázová cena bez pravidelných licenčních poplatků

Systém je realizován na základě garantované pevné ceny bez dalších licenčních poplatků, které se u běžných krabicových řešení pohybují v řádu desítek až stovek tisíců korun ročně.

 

  • Zadavatel se stává vlastníkem systému

Po dokončení vývoje webové aplikace přechází vlastnictví zdrojového kódu na zadavatele.

 


 Typická řešení webových aplikací

 

  • B2B klientská zóna

V klientské zóně je možné přímo vytvářet objednávky a mít přehled o množstvích, cenách, zásobách a historii, což vede k zefektivnění zprostředkování obchodu. Zóna slouží k online prezentaci produktů a poskytuje také dokumentaci k jednotlivých produktům. Díky klientské zóně zdigitalizujeme Vaše firemní procesy a máte zaručeno, že Vám nic neunikne. Vše se zálohuje a ukládá na server, veškerá data jsou profesionálně zabezpečena. Naším cílem je přizpůsobit řešení na míru Vašim potřebám. Dle Vašich aktuálních potřeb je možné v budoucnu klientskou zónu neustále rozšiřovat a adaptovat na Vaše aktuální procesy. viz řešení webového portálu pro Wienerberger, s.r.o.

 

  • Firemní B2B e-shop

B2B e-shop Vám umožní poskytnout standartní funkce e-shopu (katalog zboží, dokumentace a popis zboží), tj. umožní kompletní nabídku Vašich produktů a zefektivní přímou komunikaci s Vašimi odběrateli, zdigitalizuje Vaše procesy objednávek a fakturace a tím ušetří čas a eliminuje chyby. Odběratelé mohou využít rozsáhlých filtrů nebo hledat výrobky podle jejich kódů. Mají zde také možnost dohledat veškeré dokumenty související s jejich objednávkami. Systémovou integrací propojíme řešení B2B e-shopu s prakticky libovolným fakturačním nebo ERP systémem - ekonomické informačních systémy na bázi (SAP, Microsoft Dynamics, Helios, atd.) a spoustu dalších. viz řešení webového portálu pro Wienerberger, s.r.o.

 

  • Digitální řešení reklamačního procesu

Cílem je vyvinout aplikaci, která zajistí kompletní digitalizaci, zrychlení a zjednodušení reklamačního procesu a je snadno integrovatelná např. s již zmíněným e-shopem. Ideální je také integrovat i mobilní aplikaci, která v reklamačním procesu umožní např. elektronický podpis, díky kterému odpadá potřeba tisku a následného skenování, nebo pořízení fotografie (stavu zboží apod.). viz řešení webového portálu pro Wienerberger, s.r.o.

 

  • Systém pro řízení výroby (koordinace a kompletace zakázek)

Systém pro řízení výroby Vám umožní rychlé a jednoduché plánování a zvýšení efektivity a produktivity. Díky přechodu na moderní výrobní platformu budete šetřit Váš čas i čas Vašeho týmu. Cílem je, aby Vám systém zefektivnil a zdigitalizoval výrobní procesy, např. pomocí online koordinace a komplementace výrobních úkonů, komplementace zakázek a dalších funkcí, které Vám vyvineme na míru dle Vašich požadavků. Dokážeme Vám také systém integrovat s Vaším stávajícím ERP systémem. viz řešení informačního systému pro PRESTO - PŘEKLADATELSKÉ CENTRUM s.r.o.

 

  • Online objednávkový (rezervační) systém

Naším cílem je vytvoření webového online objednávkového systému, který zefektivní a zjednoduší Vaše objednávkové a obchodní procesy a Vašim zákazníkům umožní přehledný nákup a následnou online objednávku (rezervaci). Systém Vám umožní jednoduchou správu objednávek (rezervací), nabídky a klientely. V případě rezervací je možné systém integrovat s kalendářem, ve kterém budete mít přehled všech uskutečněných rezervací na jednom místě. viz řešení objednávkového systému pro Scott Sports

 

  • Digitální řešení procesu schvalování faktur

V roce 2023 jsme přišli s novou aplikací na digitalizaci procesu schvalování faktur, která zefektivňuje a zjednodušuje proces schvalování faktur především tím, že všechny data jsou na jednom místě a uživatelé s příslušnými rolemi provádí procesy (delegování, schvalování, atd.). V aplikaci probíhá optimalizace cca každých 5 minut, z vybrané emailové schránky se vyberou záznamy a automaticky se importují do aplikace, eliminují se chyby a nedochází ke ztrátám dokumentů. Automatické přesunutí dat do Vašeho účetnictví umožňuje následná integrace s Vaším ERP nebo účetním softwarem. viz naše řešení Invoice Manager

Nezávazná schůzka

Na nezávazné schůzce se u šálku dobré kávy pobavíme o Vašich představách a požadavcích na informační systém a možnostech spolupráce. Získáte orientační představu o ceně požadovaného řešení.

Analýza a návrh řešení

Naši analytici se důkladně seznámí s Vašimi požadavky a najdou vhodné řešení, které shrnou do analýzy, na základě které dostanete upřesněnou cenovou nabídku nabízeného řešení.

Podpis smlouvy, přípravné práce

Po podpisu smluv dochází k detailní analýze projektu, tvorbě product backlogu, návrhu architektury a designu řešení.

Vývoj a testování

Při vývoji aplikace využíváme agilní přístup, který umožňuje pružně reagovat na změny během vývoje. Informační systém je průběžně testován pomocí automatizovaných nástrojů a interními testery.

Pilotní a ostrý provoz

Po dokončení hlavního bloku softwarového vývoje zpřístupníme aplikaci k akceptačním testům do pilotního provozu. Před nasazením aplikace do ostrého provozu zapracováváme změny na základě zpětné vazby zákazníka, komunikujeme s budoucími uživateli a pracujeme na jejich školení.

Provoz a podpora uživatelům

Dle nastavených parametrů spolupráce dále zajišťujeme provoz informačního systému, podporu uživatelům, opravy chyb, realizaci nových požadavků, průběžné aktualizace, zálohování, monitoring výkonu.

Vybrané reference

CHCI VYVINOUT WEBOVOU APLIKACI